تصاویر / گوشی‌های همراهی که این ماه به بازار می‌آیند!
 
امروز،تکنولوژی فردا
اینجا روزمره‌گی رنگ تکرار نداره
درباره وبلاگ


AREFASP@MSN.COM
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : عارف

 

شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه با انتشار تصاویر و معرفی دستگاه‌های ساخته شده جدیدشان، وعده دادند که آنها را در ماه جاری میلادی – فوریه 2012 -  وارد بازار کنند.

به گزارش سافت‌گذر؛ این روزها تولیدکنندگان تلفن همراه با عرضه متداوم دستگاه‌های جدید خود شور وحال تازه‌ای به بازار می‌دهند.

در این قسمت قصد داریم که تعدادی از گوشی‌های همراه را که قرار است در این ماه به بازار بیایند را برای شما فهرست‌وار توضیح دهیم.

 

تلفن ویندوز (Windows Phone )

در این ماه قرار نیست تلفن ویندوز جدیدی به بازار عرضه شود و همچنان علاقه‌مندان به این دستگاه‌ها باید منتظر بمانند؛ اما هر دو گوشی " Lumia 900 " و " HTC Titan II " انتظار میرود که در سه ماهه اول سال میلادی به بازار عرضه شوند و بنابر گزارش‌های غیر رسمی احتمالا در 18 مارس به دست مصرف کنندگان خواهند رسید.

 

آندروید (Android )

 

LG Connect 4G" ": قرار است که این گوشی هوشمند جدید "ال جی" با یک نام تجاری جدید ابتدا در آمریکا عرضه شود. این محصول از شبکه " LTE 4G " پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی شامل صفحه نمایش 4 اینچی NOVA ، دوربین 5 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگا هرتزی با 1یک گیگ رم است. انتظار می‌رود این وسیله با آندروید 2.3 در ماه بهمن – فوریه – به بازار بیاید.


 


**

" LG Prada 3.0 ": این گوشی آخرین محصول ال‌جی از نوع گوشی‌های مد (fashion ) این شرکت است که از نوع اسپورت محسوب می‌شود که نام تجاری آن در پشت آن برجسته شده است.

این گوشی با مشخصات صفحه نمایش 4.3 اینچ IPS ، دوربین 8 مگاپیکسلی عقب، پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی با 1 گیگابایت رم و آندروید 2.3 ساخته شده است.


 


 


**

Motorola Droid 4" ": دستگاهی که احتمال می‌رود تبدیل به محبوب‌ترین دستگاه موتورولا شود و براساس شایعات منتشر شده فردا _ 2 فوریه _  به طور محدود بازار بیاید .

از ویژگی‌های این دستگاه صفحه نمایش 4 اینچی qHD ، دوربین عقب 8 مگا پیکسلی که قادر به ضبط 1080 پیکسل است، پردازنده دو هسته‌ای1.2 گیگاهرتزی TI OMAP 4430 و صفحه کلید QWERTY است. همچنین از شبکه‌های جهانی GSM در باندهای 900 و 2100 پشتیبانی می‌کند.


 


 


**

" Samsung Galaxy Ace Plus " : این گوشی را باید از نوع گوشی‌های میانه و در حد متوسط دانست.

که با صفحه نمایش 3.65 اینچی و رزولوشن نسبتا ضعیف 320 * 480، 1 گیگاهرتز پردازنده تک هسته‌ای با 512 مگابایت RAM ، دوربین 5 مگاپیکسل و آندروید 2.3 با قابلیت "TouchWiz" عرضه می‌شود.

قرار است که این گوشی در اواسط ماه فوریه ابتدا در اروپا عرضه شود.

 


 


**

" Samsung Galaxy Note LTE ": هرچند که "سامسونگ گلکسی" در اروپا قبلا در دسترس بوده است؛ اما قرار است برای اولین‌بار در نوزدهم فوریه در آمریکا در AT & T عرضه شود.

توجه داشته باشید که این دستگاه دارای صفحه نمایش فوق‌العاده AMOLED 5.3 اینچی HD ، دوربین  8 مگاپیکسلی و آندروید 2.3 است. تفاوت اصلی بین نسخه استاندارد و این نسخه در AT & T پشتیبانی از شبکه های LTE است.

 


 


 


**

Samsung Galaxy S Advance" ": به نظر می‌رسد سامسونگ این گوشی را در ماه فوریه منتشر کند. این گوشی مدل پیشرفته گوشی‌های "گلکسی اس" است که البته کمی انحنا پیدا کرده‌اند، که با همان صفحه نمایش 4 اینچی WVGA ، دوربین 5 مگاپیکسل و آندروید 2.3 با پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی عرضه خواهد است.

این گوشی قرار است که ابتدا در روسیه در ماه فوریه و سپس جاهای دیگر عرضه شود.

 


 


 


SOFTGOZAR.COM

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 53806
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

" autostart="true" hidden="false" loop="false" width="280" height="44"> scrollDelay="80" direction=up width="200" height="300"> در بالای هر پست 5 ستاره موجود است که میزان رضایت شما عزیزان را از آن مطلب نشان میدهد لطفا پس از خواندن آن مطلب از 5 ستاره یکی را انتخاب کنید.در بخش پیوند های این وبلاگ بزرگترین و کاربردی ترین سایت های فارسی موجود است.لوکس بلاگ دارای تبادل لینک هوشمند میباشد،با ثبت کردن سایت یا وبلاگ خود در آن ریت خود را در گوگل بالا ببرید.لطفا میزان رضایت خود را در باره‌ی این وبلاگ در قسمت نظر سنجی بیان کنید.با نظر هایتان به ما انرژی ادامه بدهید
Pichak go Up